۰۱ دی ۹۴ ، ۱۸:۳۲
شرایط برای حل مشکلات اشتغال و جوانان
راهبرد حل مشکل اشتغال جوانان فقط «اقتصاد مقاومتی» است
حل مشکل اشتغال با جذب سرمایه در صنعت گردشگری
مدیرعامل
یک شرکت هواپیمایی گفت: با حل شدن مشکل اشتغال جوانان، مشکلات اقتصادی و
اجتماعی و حتی برخی مشکلات سیاسی نیز حل میشود و اگر دولت جدید درپی راه
حلی برای این معضل بزرگ است، باید بهدنبال جذب سرمایهها در صنعت گردشگری
باشد.
علی رادمنش در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خراسان رضوی، با بیان اینکه یکی از مشکلات در کشور، اشتغال جوانان است، ادامه داد: ایران فضاهای بسیار زیادی برای جذب گردشگر دارد و در همین زمینه، میتوانیم هزاران هزار شغل را مانند لیدر پذیرایی، حمل و نقل، راهنمای تور و مانند اینها برای جوانان ایجاد کنیم.
او اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر، هیچکدام از این مشاغل وجود ندارند و اطلاعرسانی در زمینهی گردشگری بسیار کم است. البته منظور از گردشگر، فقط مسافران خارجی نیست، بلکه گردشگران داخلی هم جزو این دسته هستند و اطلاعرسانی به آنها ضرورت دارد.
علی رادمنش در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در خراسان رضوی، با بیان اینکه یکی از مشکلات در کشور، اشتغال جوانان است، ادامه داد: ایران فضاهای بسیار زیادی برای جذب گردشگر دارد و در همین زمینه، میتوانیم هزاران هزار شغل را مانند لیدر پذیرایی، حمل و نقل، راهنمای تور و مانند اینها برای جوانان ایجاد کنیم.
او اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر، هیچکدام از این مشاغل وجود ندارند و اطلاعرسانی در زمینهی گردشگری بسیار کم است. البته منظور از گردشگر، فقط مسافران خارجی نیست، بلکه گردشگران داخلی هم جزو این دسته هستند و اطلاعرسانی به آنها ضرورت دارد.
به ادامه مطلب مراجعه فرمائید
وی با اعتقاد به اینکه در رسانههای کشور، نیازی به تبلیغ مکانهای گردشگری دنیا نیست، گفت: بهتر است به جای تبلیغات مکانهای گردشگری جهان، به پخش برنامههای تلویزیونی دربارهی جاذبههای ایران بپردازیم و مردم را با جای جای این خاک پهناور آشنا کنیم.
رادمنش افزود: باید بیشتر به این صنعت بها و امکانات داده شود. متأسفانه بودجههایی که تا به حال به این بخش اختصاص یافته، به دست کسانی که باید میرسید، نرسیده و نظارتی هم روی آن نشده است. اگر بخواهیم این صنعت را به یک صنعت پولساز تبدیل کنیم، به همت نیاز داریم نه به شعار.
وی با اعتقاد به اینکه در رسانههای کشور، نیازی به تبلیغ مکانهای گردشگری دنیا نیست، گفت: بهتر است به جای تبلیغات مکانهای گردشگری جهان، به پخش برنامههای تلویزیونی دربارهی جاذبههای ایران بپردازیم و مردم را با جای جای این خاک پهناور آشنا کنیم.
رادمنش افزود: باید بیشتر به این صنعت بها و امکانات داده شود. متأسفانه بودجههایی که تا به حال به این بخش اختصاص یافته، به دست کسانی که باید میرسید، نرسیده و نظارتی هم روی آن نشده است. اگر بخواهیم این صنعت را به یک صنعت پولساز تبدیل کنیم، به همت نیاز داریم نه به شعار.
۹۴/۱۰/۰۱